S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

KONTAKT

MIKUS PLUS, s.r.o.
Dúbrava 325
032 12 Dúbrava
napíšte nám
Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného
súdu Žilina, Vložka číslo: 52236/L

DôLEŽITÉ

arr3Zasielanie do Českej republiky je lacnejšieOd 1. júna zasielame do Českej republiky za lepšie ceny vďaka Zasielkovna.sk. Táto možnosť prepravy... arr3Už sme registrovaní v registri výrobcov obalovChcete vedieť, či sme si my svoju povinnosť podľa zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch splnili. Dobrá... arr3Rýchly manuál pre návštevníkovMilé zákazníčky /zákazníci , keďže denne sa stretávam s rôznymi otázkami v mailoch a telefonátmi... arr3Bezhotovostná platba pri dobierkachMilé zákazníčky, zákaznícispoločnosť GLS Slovakia prináša novú  možnosť platby za dobierkový balík,...

TOVAR V AKCII

Naša cena 4,00 EUR
skladom
Naša cena 4,80 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠI

Naša cena 0,15 EUR
skladom
Naša cena 1,60 EUR
skladom
 

» Nepreberači zásielok

Upozornenie pre nepreberačov zásielok

Neprebranie dobierky sa stáva na Slovensku čoraz populárnejším športom a nám nezostáva nič iné, ako sa proti správaniu týchto nezodpovedných osôb adekvátne brániť. Preto vás prosíme, ak nemáte záujem objednaný tovar skutočne prevziať, nedokončujte objednávku, prípadne sa naučte poslať stornovací mail, verte, že ušetríte energiu a prostriedky inému človeku.

Upozorňujeme vás, že objednávku evidujeme až do doby, kým nebude celá vyexpedovaná, alebo stornovaná jednou, či druhou stranou. Zrušenie objednávky akceptujeme jedine písomnou alebo mailovou formou, nie telefonicky.

Vážime si všetkých zákazníkov rovnocenne, a tak ku každej objednávke pristupujeme zodpovedne. Tovar vám pripravíme, dôkladne zabalíme, vystavíme potrebné dokumenty, odošleme.  Aby toho nebolo málo, keď sa zásielka vracia, zaplatíme ešte aj návratné. Pri jednej neprevzatej dobierke nám vzniká priama finančná strata miniímálne 5 €. Ak to povieme právnou rétorikou: § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, občiansky zákonník: Každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.

Následky neprevzatia dobierky

- Od každého nepreberača bude vymáhaná škoda 5 Eur za každú jednu neprevzatú zásielku. V sume sú zarátané naklady poštovného, balného, kompletizácia zásielky, fakturácia a poplatok za vrátku zásielky.

- Nepreberači dobierok budú mať v databáze veľký výkričník s upozornením na evidovaný nedoplatok, čím sú bez šance objednať si hocijaký tovar z nášho eshopu. Tento stav platí do vyrovnania škôd.

Možnosť nápravy

Každý z nás v živote spraví prešľap, alebo ho okolnosti bytia prinútia učiniť ho. Chápeme to a preto dávame každému človeku šancu spraviť nápravu: po dohovore nám dotyčný človek uhradí sumu 5 € za každú jednu neprevzatú dobierku, ktorou kompenzuje naše straty. Keď čiastka dorazí, jeho meno bude vymazané zo zoznamu a človek si môže znova normálne objednávať. Prvú zásielku však musí zaplatiť dopredu priamym prevodom na účet alebo šekom. Každému oznámime koľko stojí jeho vybraný tovar + poštovné + spomínaná kompenzácia.

 

 

ZDcxNzM1N