___________________________

Môj tvorivý svet:

 

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit



Rýchly manuál pre návštevníkov

Milé zákazníčky /zákazníci , keďže denne sa stretávam s rôznymi otázkami v mailoch a telefonátmi kvôli objednávkam, ktoré si robíte v mojom eshope, zhrniem také najdôležitejšie body tu:

1. Dávajte si pozor v mailových adresách, veľakrát sú tam chyby a potom mi voláte, že vám objednávka neprišla, nemáte potvrdenie, neviete kde uhradiť... a potom riešime, prečo vám objednávku neodoslalo. A chyba býva vo väčšine prípadov práve v tom chybnom maile.


2. Keď vám príde na mail potvrdenie objednávky, znamená to, že objednávku ste odoslali v poriadku. Nepíšem to ja, je to automat zo stránky. Až v ďalšom maile, pokiaľ je objednávka v poriadku, vám príde ČÍSLO ÚČTU. Ak mi niečo nesedí, tak vám buď volám, alebo napíšem, ak sa mi nedá dovolať.


3. Objednávky prijímam výlučne PÍSOMNE, najlepšie priamo cez eshop, ale ak s tým máte problém (myslím, že je natoľko zrozumiteľný, že sa to dá zvládnuť, ak viete surfovať na internete), tak môžete aj do mailu (skutočne vo výnimočnom prípade max. 2 položky!!!). Ústna objednávka u mňa objednávka nie je. Nie vždy si mám kde písať, zle budem počuť, nenadiktujete mi všetko, zaskočí vás výsledná suma .... Ja potrebujem byť krytá, že ste to skutočne objednala a vy sa nepomýlite v objednávanom tovare, adrese, čísle telefónu. A tiež budete vedieť hneď, koľko vás to bude stáť aj s poštovným.

4. Zákazníčky, ktoré už nakupujete častejšie a číslo účtu máte, NEPOSIELAJTE peniažky skôr, ako vám nepríde ten druhý mail, že máte objednávku pripravenú. Stáva sa, že niečo nesedí a potom musím peniaze cez účet vracať späť, ak suma nesedí. Potom to musím účtovníčke vysvetľovať, čo sú to za pohyby...

5. NEPOSIELAJTE MI VÝPISY z účtu, denne mi ich chodí niekoľko a ja s tým nemám čo spraviť. Ja balíček pokladám za uhradený až vtedy, keď mi platba príde na účet. Stane sa občas, že platba neprejde a potom zákazníčka hľadá, kde je chyba, prečo jej balíček neodosielam. Takže, keď vám príde odo mňa potvrdenie, že mám platbu na účte, je to aj pre vás informácia, že platba odišla.

6. Kuriér, ktorý u mňa váš balíček vyzdvihne, NIE JE TEN ISTÝ, ako ten, ktorý vám balíček doručí. Preto je zbytočné, ak mi píšete, kedy vám má byť balíček doručený o koľkej a pod. Ja to nemám kde kuriérovi napísať, ani zavolať, ja ho nepoznám, kto vám to doručí. To si musíte vy dohodnúť v deň doručovania, pretože vám príde ráno SMS, resp. vám bude volať. Potom si to musíte samé už s ním dohodnúť.

7. Platba VOPRED znamená, že balíček zaplatíte na číslo účtu, ktoré vám príde a následne vám balíček pošlem. Platba NA DOBIERKU znamená, že zaplatíte balíček kuriérovi, keď vám balíček donesie buď v hotovosti, lebo kartou.

8. Ak máte spravenú objednávku a potrebujete si niečo doobjednať, zavolajte mi najlepšie obratom, nerobte si novú objednávku bez toho, aby ste mi nezavolali, pretože ja v mailoch mená nevidím a môže sa stať, že vám prvú objednávku odošlem skôr, ako vám pridám ďalší tovar a budete platiť 2x poštovné. Ak mi zavoláte alebo pošlete mail, tak máte istotu, že vám to tam stihnem pridať.

9. S bodom 8 súvisí bod 9 - moja pracovná doba je od 8.00 hod. do 16.00 hod.! Mimo týchto hodín a počas víkendov vám nemusím zodvihnúť telefón. Skúste to prosím akceptovať, že ak zavoláte mimo pracovných hodín, nie som v obchode a nepracujem! Ak ste si spravili objednávku v piatok večer, nepíšte alebo nevolajte mi, kedy vám pošlem podklady na úhradu. Pošlem vám ich najbližší pracovný deň. Aj spracovanie objednávky trvá nejaký čas. Ak ste objednávku správne odoslali a prišlo vám potvrdenie, tak ja ju mám tiež a budem sa jej venovať akonáhle sa k práci dostanem.

10. Teraz posledný bod, v dobrom. Ak sa vám stane, že nemôžete uhradiť do lehoty 7 dní, napíšte mi to, zavolajte, ale prosím komunikujte!!! Predídeme zbytočnému posielaniu upomienok, telefonátom a výhovorkám, ktoré už poznám ako násobilku. Sme ľudia a stáva sa čokoľvek. Ak to aj potrebujete stornovať, tak mi to napíšte, alebo zavolajte môžem hneď tovaru uvoľniť inej zákazníčke, ktorá ho možno potrebuje.

Dúfam, že som vás príliš neunavila, ak ste to dočítala až sem, ale potrebovala som to napísať, aby sme predchádzali zbytočným nedorozumeniam.

Pekný dník želám.


Alinka :-)Uložit

 

 

MmQ2M2J